
VisitKøge Erhverv
På VisitKøges erhvervssektion kan du som turistaktør finde nøgletal for turismen, diverse relevante rapporter, oversigt over eventaktørernes arrangementer, samt holde dig opdateret om eventuelle muligheder for markedsføring og netværk gennem VisitKøge.
Service til dig som turistoperatør
Connect Køge og herunder VisitKøge tilbyder dig som turismeoperatør:
- Mulighed for at blive turisme-inspirationssted, hvor du kan tilbyder dine gæster relevant information til nye oplevelser.
- Træning af dit Front Office personale i Køges turismeattraktioner, så de bliver endnu bedre til at service og hjælpe din gæster til nye oplevelser.
- Medlemskab af Turismeforum, som er et tilbud til alle turistaktører til netværk og videndeling. Vi mødes her tre gange årligt inklusiv en udsynstur.
Du får inspiration og fælles ejerskab med andre stærke turistaktører, som sammen styrker din forretningsudvikling og sammen skaber en stærk destination. Læs mere her. - Gratis adgang til brug af fælles eventkalender KultuNaut – klik her for at oprette et arrangement. Husk at dit event / arrangement skal appellere ud til et bredt publikum.
- Se årshjul for større arrangementer /evnets i Køge – klik her. Godt værktøj, når du skal til at planlægge nyt.
Har du brug spørgsmål eller brug for hjælp til ovenstående, kontakt turismekonsulent Ulla Dahrup tlf.: 30 73 67 82 og mail: ud@connectkoege.dk
Få erhvervssparring hos Connect Køge
VisitKøge er ejet af den erhvervsdrivende fond Connect Køge, som er din indgang til netværk, viden og udvikling. Står du som turistaktør og savner sparring til hvordan du kan forbedre din produktoplevelse, så står vi gerne til rådighed.
På Connect Køges hjemmeside kan du finde kontaktoplysninger på alle medarbejdere, samt indblik i forskellige kompetenceudvidende arrangementer. Det er også her du kan melde dig ind i Connect Køge Business Club.